Ajankohtaista

  • Tehosta asiakaspalvelun toimintaa Live-chatilla

    Nykyään kuluttajat haluavat palvelua mahdollisimman helposti ja nopeasti, joten Live-chat on erinomainen työkalu asiakaspalvelun tehostamiseen. Parhaimmassa tapauksessa Live-chat moninkertaistaa asiakaspalvelun resurssit ja madaltaa kustannuksia. Live-chatin avulla asiakkaat voivat kysyä myös sellaisia asioita, joita ei normaalisti tulisi kysyttyä. Näin varmistat, ettei asiakkaan ostopäätös jää kiinni lisätietojen puutteesta.

    Tarjoamme jatkossa asiakkaillemme LiveChat -palvelun kilpailukykyiseen hintaan. LiveChat palvelun hinta nyt vain 120€ + 15€ / kk. Kertakustannus sisältää mm. palvelun asennuksen, ulkoasun muokkaamisen ja käyttökoulutuksen.


    Lue lisää  

    Tagit: Live-chat  Asiakaspalvelu  tarjous  
      Takaisin
    0 kommenttia:
    Kommentoi: