Ajankohtaisia
kuulumisia
Erilaisten palvelujen avulla voit kartoittaa "etänä" verkkosivujesi heikkoudet ja uudet tarpeet. Ilman että tarvitsee edes keskustella ja tavata ihmisiä! Jätät vain yhteystietosi, johon he voivat lähettää jatkossa uutiskirjeita. Tässä on sinulle valmis linkkihirviö, oleppa hyvä! :-)
Loistavaa - näinhän asiakkaiden todelliset tarpeet oikeasti kartoitetaan ja luodaan verkkosivut, jotka palvelevat asiakkaita sekä helpottavat päivitettävyyttä. Vai eikö sittenkään??
Nettisivut ovat useimmiten ensimmäinen kontakti asiakkaaseesi. Panosta niihin budjettisi rajoissa tietenkin. Huonon saa pyytämättäkin.
Olisiko kannattavaa kuitenkin uhrata muutama tunti työaikaa pohtimiseen? Kokemustemme myötä se on ollut kanssamme hyvin kustannustehokasta ja nostanut yrityksen näkyvyyttä hakukoneissa sekä tuonut lisää tehokkaita työtunteja asiakaspalvelun nopeuttamisen myötä. Verkkosivujen sisältö pitää miettiä tänä päivänä juurta jaksain - ihmiset ovat kohderyhmänne. Robotti ei voi luoda toimivia verkkosivujanne - ihmisten pitää miettiä asiakkaidenne tarpeet, jotta panoksenne nettisivuihin tuo myös tulosta.
Tulehan poikkeamaan tai varaa etäneuvottelu niin jutellaan - saat siitä varmasti irti uusia ideoita nettisivujenne kehittämiseen.
- Katja, markkinointipäällikkö -
Takaisin