Palvelua

parhaimmillaan

 

Livechat on tehokasta ja helposti lähestyttävää asiakaspalvelua

Mitä helpommaksi yhteydenotto on tehty, sen varmemmin yhteydenottoja myös tulee. Livechat on sähköpostia ja puhelinsoittoa sutjakampi vaihtoehto, jonka avulla asiakas saa nopeasti haluamaansa lisätietoa.

Livechatin avulla voit ottaa myös itse yhteyttä asiakkaisiin. Näet hallintapaneelista aina reaaliaikaisena kulloinkin sivustoa selaavat kävijät sekä millä sivuilla he ovat käyneet.

Livechat on helppokäyttöinen niin asiakkaalle kuin asiakaspalvelijallekin, ja se moninkertaistaa asiakaspalvelun resurssit sekä alentaa kustannuksia. LiveChatin tulee kulkea myös mukana siellä missä asiakaskin, eli kännykässä!

 

Tutkitusti se kannattaa!

Lisää asiakkaita sinulle

 

Kasvattaa keskiostosta

 

Palvele missä tahansa

 

Livechat aloituspaketti

Kertakustannus 120€ + 15 €/kk!

  • Suunnittelemme kanssasi Livechatin ulkoasun ja säädämme asetukset yrityksesi tarpeisiin sopiviksi.

  • Asennamme toiminnon sivustollesi ja opastamme sen käytössä (1h käyttökoulutus).

  • Livechat toimii myös asiakkaiden mobiililaitteilla. Voit ladata itsellesi natiivin mobiili- sekä työpöytäsovelluksen, jonka avulla vastaat asiakkaiden kysymyksiin missä vain paikasta riippumatta.

  • Myös työtiimi voi yhdessä käyttää Livechattia - oman työtilanteensa mukaisesti

  

  

Opiferum Oy

Hämeentie 2
13200 Hämeenlinna

 010 229 1919
 asiakaspalvelu@opiferum.fi

Sopimusehdot
Tietosuojaseloste