Palvelua
parhaimmillaan
Mitä helpommaksi yhteydenotto on tehty, sen varmemmin yhteydenottoja myös tulee. Livechat on sähköpostia ja puhelinsoittoa sutjakampi vaihtoehto, jonka avulla asiakas saa nopeasti haluamaansa lisätietoa.
Livechatin avulla voit ottaa myös itse yhteyttä asiakkaisiin. Näet hallintapaneelista aina reaaliaikaisena kulloinkin sivustoa selaavat kävijät sekä millä sivuilla he ovat käyneet.
Livechat on helppokäyttöinen niin asiakkaalle kuin asiakaspalvelijallekin, ja se moninkertaistaa asiakaspalvelun resurssit sekä alentaa kustannuksia. LiveChatin tulee kulkea myös mukana siellä missä asiakaskin, eli kännykässä!
Kertakustannus 120€ + 15 €/kk!
Suunnittelemme kanssasi Livechatin ulkoasun ja säädämme asetukset yrityksesi tarpeisiin sopiviksi.
Asennamme toiminnon sivustollesi ja opastamme sen käytössä (1h käyttökoulutus).
Livechat toimii myös asiakkaiden mobiililaitteilla. Voit ladata itsellesi natiivin mobiili- sekä työpöytäsovelluksen, jonka avulla vastaat asiakkaiden kysymyksiin missä vain paikasta riippumatta.
Myös työtiimi voi yhdessä käyttää Livechattia - oman työtilanteensa mukaisesti
Kampanjahinta on voimassa 31.5.2021 asti. Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.