Härkälän edellisetkin sivut olivat meillä, mutta kun asiakas teki päätöksen perustaa verkkokauppa, uusittiin luonnollisesti jo verkkosivutkin. Uusilla sivuilla eroteltiin paremmin lisäpalvelut – konevuokraamo, huolto, välitysmyynti ja rahoitus.
Härkälän verkkokauppa eroaa täysin perinteisestä verkkokaupasta hieman. Kaikkia tuotteita ei voi ostaa suoraan verkosta, vaan ne ovat katalogimaisesti esillä. Esimerkiksi ajoneuvot tai peräkärryt eivät ole verkkokauppatuotteita, vaan ne vaativat asioimisen myymälässä ja rekisteröimisen. Asiakas voi kuitenkin tehdä digitaalista kauppaa, eli vahvistaa verkon kautta ostopäätöstä ennen myymälään yhteyden ottoa.
Digitaalisen kaupan tärkeyttä ei voi liikaa korostaa. Ennen lähdettiin ”pyörimään Anttilaan” ja ehkä ostettiin jotain. Nyt tavaroihin tutustutaan netissä, haetaan vahvistusta ostopäätökselle ja sitten lähdetään myymälään. Katalogit ja verkkokaupat siis lisäävät myös kivijalkamyymälän myyntiä ja asiakasmäärää.
Tagit: verkkokauppa chat TakaisinAsiakkaan tarpeiden tunnistaminen
Toimiva ja ystävällinen asiakaspalvelu
Turvallisuus ja paikallisuus
Apua, toiveita, ajatuksia uusien tai nykyisten verkkosivustosi tai –kauppasi kanssa?
Täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä toivomallasi tavalla.
Opiferum Oy
Hämeentie 2
13200 Hämeenlinna