Milltech muuttui toiminimestä osakeyhtiöksi joten sillä oli jo valmiina jonkin verran asiakaskuntaa aiemmasta historiasta. Tehtävien nettisivujen kautta oli kuitenkin tarkoitus saada reilusti lisää uutta asiakaskuntaa. Tarvittiin siis näyttävät ja vakuuttavat sivut, joissa on tehokas hakukonenäkyvyys.
Ensin yritykselle suunniteltiin yhteistyökumppanimme kautta logo ja sen värimaailman perusteella lähdettiin suunnittelemaan asiakaspalvelevaa nettisivua. Etusivulla asiakas ohjataan kahteen pääpalveluun joille molemmille on oma alasivunsa. Sivustolla on useissa paikoin kehotteita ottamaan yhteyttä. Tämä on myös mobiilikäyttäjän kannalta tehokas keino.
Helpon artikkelityökalun avulla yrittäjä voi pitää sivuaan aktiivisena ja päivittääkin sinne säännöllisesti uutisia. '
TakaisinAsiakkaan tarpeiden tunnistaminen
Toimiva ja ystävällinen asiakaspalvelu
Turvallisuus ja paikallisuus
Apua, toiveita, ajatuksia uusien tai nykyisten verkkosivustosi tai –kauppasi kanssa?
Täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä toivomallasi tavalla.
Opiferum Oy
Hämeentie 2
13200 Hämeenlinna