Tanrecon sivut olivat vanhentuneet sekä ulkoasultaan että teknisesti. Tuotteita ja tuoteryhmiä oli vaikeaa päivittää ja uusien tuotekuvien lisääminen vei asiakkaalta paljon työaikaa. Sivut päätettiin siis uudistaa toiminnan helpottamiseksi.
Tanrecon sivujen haasteena oli tuotteiden ja tuoteryhmien moninaisuus. Tuoteryhmiä on kolmessa tasossa, mikä on melko harvinaista katalogeissa ja verkkokaupoissa. Tuoteryhmien määrä oli valtava, joten työsarkaa oli asiakkaallakin kuukausiksi. Mutta huolella tehtiin ja hyvä tuli!
Nyt katalogista asiakas löytää loogisesti etsimiään tuotteita tai ryhmiä. Sivuston ulkoasu päivittyi nykyaikaiseksi. Suunnittelimme sivun alkuun soittopyynnön jättämiselle oman teknisen ratkaisun ja tällä palvellaan loppuasiakasta sekä helpotetaan asiakaspalvelua, joka ei heti suoriin soittoihin ehdi aina välttämättä vastata. Asiakaspalvelua helpottaa myös sivustolle asennettu chat.
Tagit: katalogi chat TakaisinAsiakkaan tarpeiden tunnistaminen
Toimiva ja ystävällinen asiakaspalvelu
Turvallisuus ja paikallisuus
Apua, toiveita, ajatuksia uusien tai nykyisten verkkosivustosi tai –kauppasi kanssa?
Täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä toivomallasi tavalla.
Opiferum Oy
Hämeentie 2
13200 Hämeenlinna